پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب جهادی

حجت الاسلا مردانی گفت: مبلغین طرح هجرت بلند مدت استان چهارمحال و بختیاری تا رسیدن آرامش کامل مردم سیل زده به امر خدمت رسانی و جمع آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده مشغول خواهند بود و در کنار هم وطنان خود به یاری مردم سیل می شتابند.

حجت الاسلام محمد حسین مردانی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» درشهرکرد اظهار کرد: طبق تاکید و سفارش موکد آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور مبنی بر کمک رسانی بی دریغ روحانیون و حوزویان به سیل زدگان حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری هم چون قطره ای به دریای خدمت آحاد مردم پیوست.

وی با بیان اینکه در این عرصه در بخش معاونت تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری  حرکت و اقدامنات خود را در سه محور آغاز کردیم گفت: نخست بخش مبلغین طرح هجرت بلند مدت بود که که 65 نفر از مبلغین هجرت یک روز حقوق خود را برای کمک به مردم سیل زده اختصاص دادند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در بخش دوم مبلغین طرح هجرت در عرصه تبلیغ، تشویق و ترغیب مردم روستاهاو شهرها برای جمع آوری کمک نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده فعالیت چشمگیری داشته اند به نحوی که تا به امروز  100میلیون تومان  کمک غیرنقدی و 65 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از مبلغین متخصص طرح هجرت قریب به ده روز است که در منطقه پلدختر حضور دارند و به صورت تخصصی مشغول به امدادرسانی هستند گفت: پیش بینی می شود براساس تلاش مبلغین هجرت استان تا پایان هفته مجموع کمک ها به مبلغ 200میلیون تومان برسد.

حجت الاسلام مردانی افزود: مبلغین طرح هجرت بلند مدت استان چهارمحال و بختیاری تا رسیدن آرامش کامل مردم سیل زده به امر خدمت رسانی و جمع آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده مشغول  خواهند بود و در کنار هم وطنان خود به یاری مردم سیل می شتابند.

وی در پایان به پیشگامی حوزویان در امر خدمت رسانی به آحاد مردم خاصه مردم سیل زده در این ایام اشاره و اذعان کرد: همانطور که از اخبار واصله و تصاویر ارسالی مشخص است حوزویان و روحانیون دوشادوش  دیگر آحاد مردم ایران به امر مقدس خدمت رسانی مشغول هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha