جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا بیضاوی

حوزه/ ماموستا عبدالقادر بیضاوی گفت: از آمریکا که سابقه دیرینه در دشمنی با ملت ایران دارد، انتظاری جز قرار دادن سپاه که رکن اساسی انقلاب اسلامی است، در لیست تحریم‌ها نیست.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امروز در دیدار اساتید و مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران و علمای ارومیه با حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برای اعلام حمایت از سپاه، که در سپاه شهدای استان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: از آمریکا که سابقه دیرینه در دشمنی با ملت ایران دارد انتظاری جز قرار دادن سپاه که رکن اساسی انقلاب اسلامی است، در لیست تحریم‌ها نیست.

وی ادامه داد: این اولین بار نیست که آمریکا سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهد، در طول این چهل سال به کرات شاهد بودیم که آمریکایی‌ها خواسته‌اند با اهانت به سپاه، این نهاد انقلابی از چشم مردم بیاندازند، اما حماقت آن‌ها نتیجه عکس داده و ملت ایران ارادت خود را بیش از گذشته به سپاه نشان دادند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: روسای جمهور قبل از ترامپ هم از این اقدامات داشتند و ما نباید از حرکت خود باز بایستیم و همان طور که در این چند روز گذشته مردم ایران  وحدت و انجسام خود را حفظ نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha