شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از اجرای مرحله دوم خدمات مشاوره ای در قالب استعداد سنجی حدود ۶۰ نفر از طلاب پایه ۴ به بالا خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه،در خصوص اهمیت برپایی خدمات مشاوره ای در قالب استعداد سنجی حدود 60 نفر از طلاب پایه 4 به بالا در مدارس علمیه شهرستان های سنقر، هرسین و مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از راه های جلوگیری از بی انگیزه بودن طلاب در ادامه تحصیل دروس حوزوی، استعداد سنجی آنان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه شوق و اشتیاق طلاب به دورس حوزوی و داشتن آینده ای روشن و مشخص، بستگی به استعداد یابی آنان از همین آغاز کار دارد، افزود: استعداد سنجی سبب می شود طلاب نسبت به تحصیل دروس حوزوی بی انگیزه نشوند.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اینکه طلاب مدارس علمیه  با شرکت در تست استعداد سنجی و مشاوره، در کمترین زمان ممکن به استعدادهای خود پی خواهند برد، گفت: برخی از طلاب با استعداد و خوش ذوق به خاطر عدم مشاوره و استعداد سنجی، موفقیت لازم را در تعیین سرنوشت خود نداشته اند.

معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از مرحله دوم خدمات مشاوره ای در قالب استعداد سنجی حدود 60 نفر از طلاب پایه 4 به بالا در حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد :و اظهار کرد بحث استعداد سنجی  طلاب مدارس علمیه استان، مربوط به عزیزان پایه 4 به بالا می باشد.

وی با اشاره به اینکه این طرح ارزشمند توسط استاد بیگدلی از اساتید مشاور اعزامی از قم در اواخر سال گذشته انجام شد، گفت: در  مرحله پایانی  استعداد سنجی طلاب توسط اساتید اعزامی از قم، استاد حسنی زاده و بیگدلی از امروز دوشنبه 26 فروردین الی 31 فروردین به مدت 6 روز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha