پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زکات

حوزه/ رئیس اداره زکات استان فارس گفت: کل درآمد زکات در سال ۹۶، ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که در سال ۹۷ به ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید علی اکبر جعفری، ظهر امروز در جلسه شورای زکات که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد بخش زکات اظهار داشت: خداوند را شاکرم که امسال استان فارس را در شرایط بسیار ویژه قرار داده که استان محیای بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه توانسته ایم در بخش کشاورزی فعالیت های مطلوبی انجام دهیم، البتهه امسال نیز می توانیم بسیار بهتر و مطلوب تر انجام دهیم، افزود: کل درآمد زکات در سال 96، 39 میلیارد و 600 میلیون تومان بود که در سال 97 به 56 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

رئیس اداره زکات استان فارس به تعداد کل روستاهای دارای اقلام مشمول زکات اشاره کرد و بیان داشت: هزار و 557 روستا دارای اقلام مشمول زکات در استان هستند که تعداد روستاهای پرداخت کننده نیز هزار و 78 روستا است.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار نفر عاملین و مبلغین افتخاری در این عرصه فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: همچنین هزار و 464 جلسه شورای زکات شهرستان، بخش و روستا و 251 همایش های توجیهی، تقدیری و آموزشی در سطح استان برگزار شده است.

جچت الاسلام جعفری عنوان کرد: کیفیت را به جهتی می بریم که ساماندهی با نهادهایی انجام دهیم که به نیازمندان کمک می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha