جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، گفت: سپاه در قضیه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان باتمام قدرت وارد شده و هرچه در توان دارد برای کمک به سیل‌زدگان انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، به اقدام دونالد ترامپ علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بهتر از این نمی‌توانست منزلت اجتماعی سپاه و سپاهیان را احیاء کند! چراکه اقدام ترامپ سبب شد همه مردم و مسئولین در حمایت از سپاه متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به هدفش از سفر به خوزستان گفت: هدف بنده از سفر به خوزستان کسب اطلاع از واقعیت‌ها و مشاهده مشکلات سیل‌زدگان و همچنین نحوه خدمات‌رسانی به آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، تصریح کرد: سپاه در قضیه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان باتمام قدرت وارد شده و هرچه در توان دارد برای کمک به سیل‌زدگان انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در پایان، به خطبه‌های آیت‌الله موسوی جزایری در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: بنده هیچ وقت خطبه‌های زمان جنگ شما را فراموش نمی‌کنم! خطبه‌های شما بسیار آتشین، انقلابی و از بهترین خطبه‌های نماز جمعه بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha