جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بی آزار تهرانی در مناطق سیل زده

حوزه نیوز/ حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: من با همان لباسی که برای دفاع از حرم در سوریه بر تن داشتم، امروز به خوزستان آمده‌ام؛ چراکه معتقدیم خوزستان یک صحنه دفاع از حریم حرمت انسانیت است.

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، در جریان بازدید از ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، اظهارداشت: کار تشکیلاتی با صبغه جهادی، بسیار زیباست و اینکه فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ستادی متمرکز با عقبه فکری، مدیریت و ساماندهی شود، می‌تواند جلوی بسیاری از هدر رفت هزینه‌ها، دل رنجی‌ها و نواقص در تقسیم کمک‌های مردمی را بگیرد.

وی تأکید کرد: این ستاد حرکتی بسیار زیباست که در سایه‌سار حوزه علمیه خوزستان شکل‌گرفته است.

دبیر انجمن وعاظ انقلابی، ادامه داد: عزیزان طلبه و روحانی در اینجا مشغول خدمتگزاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات مردم هستند و مانند همیشه در بحران‌ها، در کنار مردم بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم کار رسانه‌ای، گفت: این خوشحال کننده است که جهادگران در این ستاد، علاوه بر خدمات اجتماعی به کار رسانه‌ای نیز مشغول هستند، تا جایی که صدای کسانی که نمی‌خواهند صدای خدمت‌رسانی فرزندان انقلاب به‌جایی برسد هم، در آمده است.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، اظهارداشت: همان‌گونه که سردار سلیمانی فرمود، هر کس که در سر شوق حرم دارد باید امروز در حرم خوزستان، حضور پیدا کند و من با همان لباسی که در سوریه بر تن داشتم، امروز به خوزستان آمده‌ام؛ چراکه خوزستان یک صحنه دفاع از حریم حرمت انسانیت است.

وی در ادامه گفت: اسوه و پیشوای همه شیعیان بالأخص هیئتی‌ها، حضرت اباعبدالله است و ما اگر حسینی فکر می‌کنیم، باید متذکر شویم که امام حسین(ع) فرمود، از اتفاقات ناگوار برای خدمت به مردم استفاده کنید و حاجت مردم به شما یک «نعمت الهی» است.

دبیر انجمن وعاظ انقلابی در پایان تصریح کرد: اینکه عده‌ای از جوانان مخلص و جهادگر، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی و تنها از روی انگیزه‌های معنوی و الهی این‌گونه در عرصه ظاهر شوند، موجب یأس دشمن و امید هم‌وطنان خواهد بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha