شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی برای شروعی تازه در چهل سالگی انقلاب اسلامی بوده که باید بیش از پیش درجامعه به آن توجه جدی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین گفت:مقام مغعظم رهبری در بیانیه گام دوم اعتقاد دارند که وقوع انقلاب موجب ارتقای بینش سیاسی مردم شده و به روشنی می توان آن را در صحنه های مختلف به خوبی درک نمود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد:اگرچه بیانیه گام دوم انقلاب عمومیت داشته و همه اقشار را در بر میگیرد ولی جوانان محور اصلی آن هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید شکر نعمت رهبری را هر روز و هر لحظه در پیشگاه خدای متعال به آورده و از زندگی وحیات در دوران انقلاب اسلامی قدردان باشیم.

وی اظهار کرد:بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند حرکت ومسیر تعیین کننده مورد پذیرش همگان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:این حرکت آگاهانه و ارزشمند نشان می دهد که با وجود تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان هنوز مردم به رهنمودهای مقام معظم رهبری ارزش ویژه ای قائل بوده و آگاهی از آن را وظیفه ذاتی خود می دانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:توصیه دیگر مقام معظم رهبری در این بیانیه توجه به معنویات است ،چون دنیای غرب از نظر معنویت تهی بوده ولی به وسیله علم سیادت خود را بر دنیا اعمال کرده است.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد:توجه به نسل جوان به معنویت نسخه شفابخشی است که انقلاب اسلامی ارئه کرده و خوشبختانه در این چهل سال توجه به معنویت رشد زیادی داشته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی برای شروعی تازه در چهل سالگی انقلاب اسلامی بوده که باید بیش از پیش درجامعه به آن توجه جدی شود.

وی اظهار کرد:مقام معظم رهبری با انتشار این بیانیه انتظار دارند که مردم و جوانان گام های بلندی را برای عملیاتی کردن این بیانیه برداشته و آن را به مرحله عمل برسانند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha