سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب جوان

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که طلاب جوان حوزه باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر تقویت کنند، گفت: تعامل و ارتباط سازنده روحانیت با مردم موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه ها علیه این قشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، حوزه های علمیه را پیشگام در دفاع از دین و انقلاب معرفی کرد و گفت: حوزه در طول در چهار دهه اخیر در جهت تقویت و صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام گام برداشته است.

وی، انقلاب اسلامی را محصول حوزه های علمیه دانست و با بیان این که امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع دینی از حوزه برخواست و قیام خود علیه رژیم پهلوی را آغاز کرد، افزود: امروز که بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب می گذرد حوزه همواره پشتیانی امین برای انقلاب بوده است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که حوزه در عرصه دفاع از انقلاب و دین همواره پیشگام بوده است، بیان داشت: این مرکز مهم علمی و دینی کشور، یکی از مهم ترین ارکان انقلاب در کادر سازی برای آینده نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه در چهار دهه اخیر همواره در معرض شدید ترین هجمه های دشمنان قرار داشته است، خاطرنشان کرد: اما این توطئه ها و دشمنی های گسترده با حوزه و روحانیت موجب عقب نشینی این مرکز مهم علمی و دینی در دفاع از دین و انقلاب نشده است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که امروز حوزه با پرورش طلاب مهذب و انقلابی علاوه بر تولید علم دین به دین و انقلاب خدمت می کند، تصریح کرد: در طول چهار دهه اخیر همواره میان حوزه و انقلاب یک رابطه دوسویه برقرار بوده است.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت و حوزه های علمیه است، گفت: به همین دلیل با تبلیغات دروغین و غیر واقعی تلاش می کنند ذهن مردم را نسبت به روحانیت خدشه دار کنند.

وی در ادامه سخنان خود به حضور پررنگ و اثرگذار طلاب و روحانیت در سیل اخیر اشاره کرد و آن را شکست سنگینی برای توطئه گران داخلی و خارجی دانست.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که دشمنان تلاش می کردند از این فرصت برای تخریب چهره روحانیت استفاده کنند، افزود: اما همان طور که شاهد بودیم طلاب و روحانیان حوزه های علمیه در میان مردم حضور بسیار پررنگی داشتند و همین حضور موجب رسوایی دشمنان انقلاب شد.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که روحانیت در هر شرایطی کنار مردم خواهد ماند و لحظه ای از آنها فاصله نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: روحانیت جزیی از مردم است و همواره مدافع حقوق آنها در برابر مسؤولان و مدیران خواهد بود.

وی با بیان این که طلاب جوان حوزه باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر تقویت کنند، بیان داشت: تعامل و ارتباط سازنده روحانیت با مردم موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه ها علیه این قشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha