جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک رسانی   طلاب همدانی به مردم سیل زده پلدختر

حوزه/ تا لحظه مخابره این گزارش، بیش از ۶۲۰ خبر، گزارش تصویری و کلیپ در صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان» خبرگزاری حوزه منتشر شده است و روند به روز رسانی صفحه جهاد در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پس از وقوع سیل در برخی استان های کشور به ویژه، گلستان، مازندران، لرستان، فارس(شیراز) و خوزستان، طلاب و روحانیون براساس احساس تکلیف، از همان ساعات اولیه این حادثه تلخ، بصورت جهادی و با روحیه بسیجی وارد میدان امداد رسانی به سیل زدگان شدند.

طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده، علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی و مشاوره ای و تلاش برای تسکین آلام مردم، به توزیع غذا و مایحتاج سیل زدگان، نجات مردم گرفتار در سیل، لایروبی معابر شهری و روستایی و منازل مردم سیل زده، و ... می پردازند و همچون همیشه، جلوه های زیبایی از همدردی روحانیت با مردم و در کنار آنان بودن را خلق کرده اند.

این روزها کوچه پس کوچه های شهرهای سیل زده مملو از حضور روحانیون جوان و انقلابی است که همانند دوران دفاع مقدس، با اخلاص، صداقت و وفاداری و بی تکلف به کمک مردم آمده اند تا غمخوار و مددکار آنان در سختی ها و مشکلات باشند و مردمی بودن را تفسیر کنند.

بر اساس اعلام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر حوزه علمیه استان، قریب به 4 هزار طلبه و روحانی در مناطق سیل زده به یاری سیل زدگان شتافته اند و تا حل کامل مشکلات، در کنار آسیب دیدگان از سیل خواهند بود. این آمار جدای از حضور جهادگران بی ادعای حوزوی در دیگر استان های سیل زده است.

البته صدها طلبه و روحانی از سراسر کشور هم ثبت نام کرده و در نوبت اعزام به مناطق سیل زده و یاری رسانی به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل هستند و منتظرند تا بار سفر ببندند و در جهاد خدمت رسانی به مردم شرکت کنند.

طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات سیل زدگان کوتاهی نکرده و نمی کنند و تلاش دارند تا امید به زندگی و آینده ای روشن را در دل مردم  زنده کنند.

خبرگزاری «حوزه» نیز در میدان جهاد رسانه ای، در راستای انعکاس فراگیر جهاد عملی و امداد رسانی طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده، اطلاع رسانی روزآمد و بهنگام از آخرین وضعیت مناطق سیل زده، تسریع در رفع مشکلات سیل زدگان و ...، علاوه بر اسقرار و یا اعزام تیم های خبری در مناطق سیل زده، اقدام به راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان» کرد.

تا لحظه مخابره این گزارش، بیش از 620 خبر، گزارش تصویری و کلیپ  در صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان» خبرگزاری حوزه منتشر شده است و روند به روز رسانی  صفحه جهاد در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

مخاطبان عزیز و گرامی می توانند لحظه به لحظه آخرین اخبار و تصاویر این رویداد ملی را با محوریت خدمت رسانی جهادی طلاب و روحانیون به سیل زدگان، در رسانه رسمی حوزه دریافت کنند.

 

مشاهده صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha