جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 488572
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
خسروی

سیل واقعا مصیبت بار بود و تلخ، اما با نگاه زینب گونه «ما رایت الا جمیلا» این سیل زیبایی هایی هم داشت که یکی از باشکوه ترین این زیبایی ها درخشش فوق العاده روحانیت و طلاب بود که اشک شوق را بر دیده هر انسان منصفی جاری می کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  قریب به یک ماهی است که مناطق مختلف کشور درگیر وقوع سیل  آسیب های وخیم آن هستند ولی دراین میان آنچه بیش از وقوع سیل، بی مدیریتی و بی تدبیری مسئولان و آسیب های چه بسا جبران ناپذیر جلوه گری می کند، سیل خدمت و همدلی آحاد مردم خاصه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه کشور است که به یاری هم وطنان سیل زده خود شتافته اند، درهمین رابطه حجت الاسلام محمد علی خسروی استاد سطح عالی حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در یادداشتی  این چنین نگاشته است:

«چالش ها و مصیبت ها همیشه تعیین کننده حق و باطل اند در شرایط عادی تشخیص حق و باطل بسیار سخت است. حق و باطل، ایمان و نفاق،  مدعی و قهرمان واقعی را باید در مبارزه شناخت.

مدتها بود مدعیان غربگرا به هر بهانه ای به سپاه، روحانیت  و نیروهای انقلابی حمله می کردند و برای ایران و ایرانی اشک تمساح می ریختند و شاید مظلوم تر از همه جریان ها روحانیت و حوزه های علمیه بودند که تقریبا اکثریت قریب به اتفاق آنها زیر خط فقرند و از بسیاری از امتیازها محرومند البته انتظار مردم از آنها برای حل مشکلات، انتظار بجایی است چون آنها ثابت کرده اند که می توانند.

همان هایی که توانمند و بی ادعا یند، آنانی که حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را ساقط کردند همانهایی که در دفاع مقدس همه ابرقدرتها را به زانو در آوردند آری آنها بنیانگذار انقلابند چگونه می توانند نسبت به آن بی تفاوت باشند. سیل واقعا مصیبت بار بود و تلخ اما با نگاه زینب گونه «ما رایت الا جمیلا» این سیل زیباییی هایی هم داشت که یکی از باشکوه ترین این زیبایی ها درخشش فوق العاده روحانیت و طلاب و علما بود که اشک شوق را بر دیده هر انسان منصفی جاری می کند.

این روزها کوچه و پس کوچه های شهرهای سیل زده مملو از روحانیون جوان و انقلابی است که همانند دوران دفاع مقدس به کمک مردم آمده اند و از هر کوچه ای بوی اخلاص، صداقت و وفاداری روحانیت به ملت می آید.

از سوی دیگر این سیل رسوا کننده مدعیانی بود که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و معلوم شد که شعار واقعی آنها نه غزه و نه ایران است و شعار واقعی انقلابیون هم غزه و هم ایران است. امروز پرده ها برون افتاده است و غبارها فرو نشسته و حقیقت عیان گشته است شکر خدای منان را که سیل حوزه انقلابی بنیان منافقین و مدعیان را بر افکند.

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز

دست غیب آمد بر سینه نامحرم زد

این روزها از مدعیان دروغین غربگرا خبری نیست شاید هنوز در تعطیلات  خارج از کشور باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha