پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 488596
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه نیوز/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقتی فردی حقوق نجومی می گیرد و از طرفی دیگر افراد دست به اختلاس می زنند، در نتیجه برخی در فقر فرو می روند، گفت: مردم روستاها جرمی نکرده اند که از برخی امکانات محروم شوند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: خداوند متعال در طول تاریخ آنچه مورد نیاز بشر بوده است را متناسب با نیازهای جمعیتی در اختیار انسان ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دوران سختی را گذرانده ایم تا به نقطه کنونی رسیده ایم، افزود: بشر بسیار فراموشکار است و نعمت های بسیار خداوند متعال را نمی بیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: گاز یکی از نعمت های الهی است که اجرای درست آن یک نوع عدالت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در قانون اساسی اجرای عدالت اصل است، اما متأسفانه ما با آن فاصله داریم و این فاصله افتادن نیز به قانون مربوط نمی شود بلکه به اشخاص بر می گردد.

وی با اشاره به اینکه وقتی فردی حقوق نجومی می گیرد و از طرفی دیگر افراد دست به اختلاس می زنند، در نتیجه برخی در فقر فرو می روند، ادامه داد: مردم روستاها جرمی نکرده اند که از برخی امکانات محروم شوند، زیرا برخی خانواده ها شاید شرایط گازکشی را ندارند و لذا صلاح نیست که با امتیاز گاز، امتیاز نفت آن ها قطع گردد، بنابراین نیاز به طرحی جامع و جلسات متعدد با دیگر ارگان ها و مسئولان ذی ربط می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شایسته نیست که در روستاها برخی افراد در رفاه باشند و برخی خانواده ها از دور مشاهده کنند و پیش فرزندانشان خجالت زده شوند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha