جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 488605
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
مدرسه علمیه خواهران استان فارس

حوزه/ دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی و مهد کودک بهشت کوچک در مدرسه علمیه ام الائمه(س) اقلید تاسیس شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدیر مدرسه علمیه خوهران ام الائمه(س) اقلید با مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام محمودی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن ابراز خرسندی از تاسیس دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی و مهد کودک بهشت کوچک در مدرسه علمیه ام الائمه(س) اقلید اظهار داشت: ورود کودکان به این عرصه می تواند بازوی توانمندی برای حوزه باشد.

برگزاری جلسه اخلاق عمومی با موضوع اهمیت حیا و عفت در آیات و روایات در مدرسه علمیه الزهرا(س) کازرون و همچنین با محوریت شناخت و ابعاد صحیفه سجادیه در مدرسه علمیه نرجسیه ممسنی از جمله برنامه هایی بوده که در این مدارس برگزار شده است.

 همچنین جلسه توجیهی منتخبین مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان متوسطه اول و دوم، مرحله مقدماتی استان با حضور و آموزش اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دارد برگزار شد.

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، همچنین اردوی بیرون شهری تنگ آب با حضوراساتیدطلاب، برگزاری صبحگاه با موضوع روش تدریس احکام و برگزاری جلسه هیات مدیره کانون دانش آموختگان از جمله برنامه های مدرسه علمیه الزهرا(س) گراش است.

مدرسه علمیه خواهران داراب نیز اقدام به برگزاری کارگاه پاراگراف نویسی و نرم افزار ویژه طلاب خواهر کرده است.

همچنین دانش آموزان مدرسه شاهد نرجس استهبان نیز از مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کردند، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) در حاشیه این بازدید نیز پیرامون شاگردی در مکتب امام صادق(ع) به ایراد سخن پرداختند.

به مناسبت روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) حجت الاسلام مردادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر از پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گله دار بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha