پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: هیئات مذهبی باید از اختلاف سلیقه دوری کنند و وظیفه شوراهای مختلف مذهبی و دینی این است که اتحاد و انسجام را در بین اقشار مختلف و بخصوص هیآت مذهبی ایجاد کنند و از پیرغلامان حسینی تجلیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با اعضای شورای هیآت مذهبی استان اظهار داشت: ساماندهی و انسجام هیئت‌های مذهبی از ضرورت‌های برنامه‌های دینی در استان و شهر ارومیه است و امیدواریم با این انسجام صورت گرفته و اثرات بابرکتی در حوزه هیئت‌های مذهبی را شاهد باشیم.

وی افزود: باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا هیئات مذهبی سالانه  دارای ردیف بودجه در کشور باشند و بتوانند مشکلات موجود و هزینه های جاری خود را حل و فصل کنند.

امام جمعه ارومیه ضمن انتقاد از اختلاف ها و تفرقه ها در بین اقشار مختلف اضافه کرد: وظیفه شوراهای مختلف مذهبی و دینی این است که اتحاد و انسجام را در بین اقشار مختلف و بخصوص هیآت مذهبی شکل داده و با بزرگداشت پیرغلامان و افراد تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت‌های استانی همت و عزم بیشتری برای ارتقای جایگاه دینی در شهر داشته باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha