جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترامپ

حوزه/ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ تلاش و کوششی علیه ملت ایران دریغ نمی کنند، پس وظیفه همه آحاد ملت ایران این است که حس دشمن شناسی را در جامعه بیش از پیش تقویت نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: دشمنان در آخرین توطئه شیطانی خود علیه ملت ایران تهدید و تحریم اقتصادی و این بار اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در راس برنامه های خود قرار دادند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نابخرد آمریکا بداند که این ملت بصیر و همیشه در صحنه چنانچه اهانتی از جانب استکبار و ایادی آنها در منطقه ببیند تا پای جان به صحنه آمده واجازه نخواهد داد به دستاوردهای و آرمانهای انقلاب خدشه ای وارد شود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن توان مقابله مستقیم با آن را ندارد. دشمنان بارها اعتراف کرده اند که انقلاب اسلامی تمامی برنامه ها و طرح های ما را با بن بست کشانده است.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ تلاش و کوششی  علیه ملت ایران دریغ نمی کنند، پس وظیفه همه آحاد ملت ایران  این است که حس دشمن شناسی را در جامعه بیش از پیش تقویت نماییم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha