جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله فلاحتی-تودیع و معارفه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه گیلان بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن عظیم انسانی اسلامی دانست و اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری به تبیین هویت انقلاب اسلامی در راستای گسترش این مفهوم عظیم می پردازند و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم را که از جمله مقدمات ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است، از متولیان امر مطالبه می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تودیع و معارف مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) ایجاد تمدنی عظیم برای بشریت بود و هدف بزرگ انقلاب اسلامی نیز ادامه همان مسیر می باشد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیا، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر تحکیم پایه های انقلاب اسلامی در درون کشور، شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای ایران نیز گسترش چشمگیری پیدا کرده است؛ چرا که طبق فرموده حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی محدود به جغرافیایی ایران نیست و آن را به تمام دنیا صادر می کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان، بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن عظیم انسانی اسلامی دانست و اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری به تبیین هویت انقلاب اسلامی در راستای گسترش این مفهوم عظیم می پردازند و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم را که از جمله مقدمات ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است، از متولیان امر مطالبه می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، با تبیین اهمیت نقش علمای دین در ترویج آیین خداوند در جامعه اظهار داشت: پس از یک هزار سال از تاسیس حوزه علمیه نجف، عالمان دینی در تمام دنیای اسلامی کار بزرگی در راستای توسعه سبک زندگی اسلامی انجام دادند؛ امروز ترویج سبک زندگی اسلامی وظیفه علمای دین و لبیک به اسلام و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه رشت، تبلیغ سبک زندگی اسلامی خنثی کننده توطئه ها و هجمه های دشمنان عنوان و تصریح کرد: تا به امروز با توجه به اینکه دشمن سبک زندگی جامعه اسلامی را هدف رفته، هیچ گزینه ای نتوانسته جای تبلیغ را بگیرد.

وی با اشاره به هجمه دشمن به ویژه در فضای مجازی علیه اعتقادات مردم، خاطرنشان کرد: حضور دلدادگان غرب در درون جامعه موجب شده است تا از ایجاد مقدمه تمدن سازی اسلامی فاصله پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در پایان با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: برای حجت الاسلام سعید مهدوی آرزوی موفقیت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha