سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام احمد حمیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام احمدی گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و روانی هموطنان سیل زده، برگزاری جشنواره همدلانه با حضور گروههای هنری برای ایجاد فضای امید موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز روز گذشته در نشست فوق العاده معاونین کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهرهای ایران با موضوع همیاری به هموطنان مناطق سیل زده با اشاره به لزوم همدلی و همیاری به هموطنان مناطق آسیب دیده بر ضرورت وجود پشیبانی و حمایت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق سیل زده تاکید نمود.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و روانی هموطنان سیل زده، برگزاری جشنواره همدلانه با حضور گروههای هنری برای هدایت کمک های مردمی و ایجاد فضای امید و بهم زدن فضای تبلیغاتی معاندین در فضای مجازی در بازیابی روحیه هموطنان سیل زده موثر خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بر لزوم تسهیل گری برای حضور گروههای مختلف فرهنگی وهنری و سازمانهای مردم نهاد و تامین مایحتاج هموطنان در حین بحران و پشتیبانی اجتماعی و فرهنگی از آسیب دیدگان پس از بحران توسط معاونت های فرهنگی و اجتماعی کلانشهرهای کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و هماهنگی لازم کلانشهرها امکانات لازم به مناطق سیل زده اعزام شود.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی از مناطق سیل زده و نیاز به ایجاد شور و نشاط و امید در بین دانش آموزان بر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تامین نیازهای فرهنگی و اقلام فرهنگی و اسباب بازی در این مناطق تاکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha