جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: امروز باید قدردان و شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم، چرا که ریشه در ولایت رسوال الله(ص) و ائمه اطهار(ع) دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار همیشه در حال شیطنت و تجهیز دشمنان ایران اسلامی به انواع سلاح هاست و ما باید همچنان وفادار به آرزش های انقلاب اسلامی و مطیع رهنمودهای  رهبری در جامعه باشیم؛ هر وقت به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در جامعه عمل شده به خوبی پیروزی های چشمگیری به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره دشمنی خود را نسبت به انقلاب و مردم ولایت مدار ایران نشان داده، پس باید در مقابل توطئه ها هوشیار باشیم و اجازه خود نمایی به دشمنان را ندهیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: امروز باید قدردان و شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم، چرا که ریشه در ولایت رسوال الله(ص) و ائمه اطهار(ع) دارد.

وی همچنین از حضور بی نظیر و باشکوه اقشار ملت ایران در راهپیمایی روز جمعه گذشته در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرد انی کرد.

حجت الاسلام مصطفایی به حضور موثر و تاثیرگذار اقشار مختلف به ویژه طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده اشاره و بیان کرد: سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تا الان 250 نفر را به استان های سیل زده کشور اعزام کرده که در روزهای آینده نیز گروه های دیگری به این مناطق اعزام می شوند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha