چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کمک رسانی جمعی از  طلاب همدانی مقیم قم به مردم سیل زده پلدختر

حوزه نیوز/ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۸ هزار نفر بر اثر سیل اخیر در لرستان شغل خود را از دست داده اند، گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ روستا دچار خسارت جدی شده اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تلفنی با خادمی استاندار لرستان در مورد آخرین اوضاع سیل اخیر گفتگو کرد .

رئیس جمهور، بسیج و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادها و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری جهت جلوگیری از خسارت های جانی و مالی را در بارندگی ها مورد تاکید قرار داد . 

**************************************

اورنگی، رئیس سازمان امور اراضی کشور با هدف بررسی خسارات سیل اخیر  لرستان از مناطق سیل زده بخش کشاورزی شهرستان پلدختر بازدید کرد .

**************************************

آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه 18 هزار نفر بر اثر سیل اخیر در لرستان شغل خود را از دست داده اند گفت:بیش از 1 هزار و 200 روستا دچار خسارت جدی شده اند .

**************************************

آقا میرزایی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: علی رغم خسارات فراوانی که در سیل اخیر به شهرهای لرستان وارد شد، با همت نیروهای جهادی و تلاش مسئولان تا 10 روز آینده زندگی در مناطق سیل زده به حالت عادی باز می گردد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha