جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فضلی

حوزه/ رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) به اهمیت عملیاتی شدن گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام دوم انقلاب خیر دنیا و آخرت را برای ملت ایران به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار علی فضلی شب گذشته در نوزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم که با موضوع گام دوم انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب کامل کننده گام اول انقلاب است که باید به خوبی در کشور عملیاتی شود.

 وی به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب بارها بر روی جوانان در این بیانیه اشاره کردند که نشان از اهمیت و  نقش موثر جوانان در آبادانی و توسعه کشور در گام دوم انقلاب دارد.

رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در وصیت نامه های شهدا بارها تکرار شده و بر روی آن تاکید شده مسئله ای تقوا است.

وی افزود: شهدا بارها فرموده اند که تقوا را نصب العین خویش قرار دهید تا عاقبت خیر دنیا و آخر شوید،  گام دوم انقلاب هم در واقع خیر دنیا و آخرت را برای ملت ایران دارد که باید عملیاتی شود.

رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) باران های اخیر در کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: باران های اخیر نشان داده که رحمت خداوند وجود دارد اما این ما هستیم که باید از این رحمت خداوند به خوبی استفاده کنیم و اجازه ندهیم سیل های اخیر رخ دهد.

سردار فضلی ابراز داشت: با تمامی مشکلاتی که سیل های اخیر به وجود آورد اما نکته مهم مشارکت همه دستگاه ها، نیروهای مسلح و به خصوص مردم انقلابی در یاری رساندن به سیل زدگان بود.

وی ادامه داد: مردم سیل زده نجیب و صمیمانه صبر کردند تا نیروهای امدادی توانستند مشکلات را در بسیاری از شهرهای سیل زده حل کنند .

سردار فضلی افزود: البته همچنان برخی از روستاها و شهرهای استان خوزستان مشکلاتی دارند که ان شاءالله در روزهای آینده این مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان به خوبی دوران دفاع مقدس در ذهن ها تداعی می شود، دورانی که دلیرمردان اسلام توانستند در برابر هجمه ای جهانی ایستادگی کنند و دشمن را در همان خاکریز اول شکست دهند.

سردار فضلی به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت: در یادواره ای شهدا باید به این مهم توجه کنیم که راه شهدا گم نشود و همان مسیری را طی کنیم که شهدا برای ما ترسیم کرده اند تا بتوانیم انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب مهدی موعود(عج) متصل کنیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha