جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریست ها قرار دارد، گفت: مسئولان در برابر اقدام آمریکا علیه سپاه مقابله به مثل کنند.

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا یک اقدام احمقانه و جاهلانه بود که از سوی رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: همه دنیا می دانند که عملکرد سپاه روشن و واضح است و در سال های اخیر در خط مقدم مبارزه با تروریست ها قرار داشته است.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: این سپاه بود که با قدرت در برابر داعش ایستادگی کرد و این جریان ها را از کشورهای عراق و سوریه خارج کرد.

وی با بیان این که آمریکا از سپاه کینه به دل دارد، ابراز داشت: سپاه همواره با مقابله به مثل در برابر اقدامات استکباره جهانی، آن ها را در منطقه شکست داده است به طوری که اقدامات خرابکارانه و تروریستی که آمریکا در منطقه داشته است با رشادت و فداکاری سپاهیان عزیز و ایثارگر شکست خورده است.

عضو خبرگان رهبری افزود: تمام کشورهای دنیا می دانند که این طرح آمریکا با شکست مواجه خواهد شد و در واقع آمریکا نخواهد توانست به اهداف خود برسد.

وی افزود: جهانیان خواهند دید که این اقدام، رسوایی بزرگی برای آمریکا به همراه خواهد داشت و به ضرر این کشور تمام خواهد شد.

آیت الله مقتدایی به ضرورت برخورد قاطع مجلس و دولت با اقدام آمریکا تاکید کرد و گفت: تمامی مسئولان باید در برابر این اقدام بایستند و در این جا لازم است که مقابله به مثل کنند.

وی افزود: آمریکا در منطقه شکست پذیر است و می توان نیروهای آن ها را در منطقه شکست داد و اگر کوچکترین خطایی کردند باید به صورت قاطع آن را جواب داد.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: بحمدالله اقدامی که علیه سپاه انجام شد باعث یک وحدت عمومی در کشور بین همه مسئولان و نیروهای مسلح شد که این وحدت ارزشمند و حاوی پیام های مهمی به دنیا است.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام جایگاه و محبوبیت سپاه را در بین همه مردم روشن کرد و نشان داد که به چه میزان مردم پشتیبان سپاه و سایر نیروهای مسلح هستند.

آیت الله مقتدایی با بیان این که اقدامات سپاه یاری رساندن به دین و اسلام است و قطعا با نصرت الهی همراه خواهد بود. تصریح کرد:  سپاه پاسداران از اول انقلاب در خط مبارزه با دشمن قرار داشته و همچنان در این مسیر حرکت می کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha