پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بوشهری عازم لرستان شد

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان، در رأس یک هیئت حوزوی، عازم این استان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان، در رأس یک هیئت حوزوی، عازم این استان شد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه، پس از ورود به استان لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد حضور خواهد یافت و در جلسه ای با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان نهادهای حوزوی به بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده خواهد پرداخت.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، پس از جلسه با مسئولان حوزوی استان لرستان، عازم مناطق سیل زده خواهد شد و از نزدیک سیل زدگان دیدار خواهد کرد و در جریان امداد رسانی نیروهای جهادی قرار خواهد گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری و هیئت همراه همچنین در بین مسیر، مرقد مطهر امزاده محمد بن موسی بن جعفر(ع) در استان مرکزی را زیارت کردند.

حجج اسلام والمسلمین احمد فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه، ولیزاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و سرهنگ بیطرفان جانشین سپاه استان قم، آیت الله حسینی بوشهری را در این سفر همراهی می کنند.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور به ویژه گلستان و مازندران، نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و  براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha