جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سپاه

حوزه/ معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: انقلاب ما ناشناخته بود ولی شاهد آن بودیم که استکبار جهانی با تخریب و هجمه به انقلاب زمینه ساز معرفی انقلاب و اسلام به جهانیان شد و امروز سپاه نیز با این حرکت آمریکا همانند انقلاب بر سر زبان های مردم جهان خواهد افتاد.

حجت الاسلام هابیل خسروی، معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، سپاه را خط مقدم جبهه اسلام در برابر جبهه کفر دانست و گفت: بعد از اینکه رئیس جمهور آمریکا، سبز قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خواند، افتخار می کنم که همیشه لباس پاسداران انقلاب اسلامی را بر تن داشته باشم و من هم یک پاسدار باشم.

وی ادامه داد: سپاه یکی از نیروهای مردمی است که سال ۵۷ به فرمان امام تشکیل شد و با دفاع از امنیت ملی و بین المللی و نقش اساسی در جریانات خاورمیانه، زمینه ساز نشان دادن قدرت ایران به استکبار جهانی شده است.

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در خصوص سخنان ترامپ و قرار دادن سپاه در لیست تروریستی تصریح کرد: یکی از دلایل که امروز استکبار به سپاه حمله می کنند این است که سپاه در داخل و خارج از مرزها، اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام خسروی، حرکت ترامپ را موجب تقویت بنیه سپاه دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب ما ناشناخته بود ولی شاهد آن بودیم که استکبار جهانی با تخریب و هجمه به انقلاب، زمینه ساز معرفی انقلاب و اسلام به جهانیان شد.

وی ادامه داد: امروز نه تنها اقدام ترامپ باعث تخریب سپاه نخواهد شد، بلکه زمینه ساز این می شود که سپاه نه تنها در ایران بلکه در جهان اعتبارش دو چندان شود.

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم یک شخصیت مردمی و انقلابی است که قشر جوان منطقه را به سمت خودش جذب کرده و ارائه دهنده اصلی گفتمان انقلابی و اسلامی در سطح جهان است.
انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha