چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خیرین مدرسه ساز

حوزه/مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با اعلام اینکه تاکنون ۵۰۰ خیّر از خراسان جنوبی به جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی دعوت شده اند، افزود: این جشنواره سوم اردیبهشت در مشهد برگزار می شود و امیدواریم این تعداد در این جشنواره حضور و آموزش و پرورش را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، غلامرضا خالقی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتماد مردم و خیران از طریق توجه، تکریم و ساخت مدرسه طبق نیت خیّر محقق می شود و مسئولان به این موضوع دقت کنند.

وی دقت، سرعت و قیمت در کار خیّر را مهم دانست و افزود: به خیران باید نوید داد که در کار؛ دقت شده، در اسرع وقت به اتمام رسیده و نیز با کمترین هزینه، مدرسه ساخته شده است که در این صورت خیران اعتماد کرده و دولت را در خصوص آموزش و تعلیم و تعلّم همراهی خواهند کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیازهای آموزشی هر ماه در مجمع خیرین اولویت بندی می شود گفت: در صورتی که من ثروتی داشته باشم با توجه به اولویت های این مجمع؛ در کار مدرسه سازی کمک خواهم کرد.

خالقی با تاکید بر شعار «کمک به مدرسه سازی حتی با یک آجر، کمک به دانش آموز ولو با یک مداد»؛ متذکر شد: این شعاری است که باید توده مردم و خیران مدنظر داشته باشند و هرکس در حد توان خود در ساخت مدرسه و مدرسه یاری «تامین اقلام آموزشی، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و آموزشی» کمک کننده باشد.

وی عنوان کرد: مبلغ در مجمع خیرین مدرسه ساز مهم نیست بلکه نیت شخص و در حد توان خودش است که موجب انجام کار خیر می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تفسیر واقعی باقیات  الصالحات در کار خیّران نمود دارد؛ چراکه خیران مدرسه ساز سبب رشد دانش آموزان و کسب مقام مسئول در سطح کشور می شود که این دانش آموزان هستند که می توانند در آینده منشا و منبع کارهای خیربسیاری در جامعه باشند.

خالقی با اعلام اینکه تاکنون 500 خیّر از خراسان جنوبی به جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی دعوت شده اند، افزود: این جشنواره سوم اردیبهشت در مشهد برگزار می شود و امیدواریم این تعداد در این جشنواره حضور و آموزش و پرورش را یاری کنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha