پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، سپاه پاسداران را نماد قدرت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه پاره تن ملت ایران است و هیچ گاه اجازه نداده که مردم احساس ناامنی بکند .

حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از رویش های مردمی انقلاب است که از روزهای نخست پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام شکل گرفت و تاکنون برکات بسیار زیادی برای نظام داشته است .

وی ادامه داد: امام(ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند که "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" این سخن رهبر کبیر انقلاب نشان از اهمیت و ارزش سپاه و پاسدار دارد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما باید پاسدار وطن باشیم، تصریح کرد: در واقع به پاسدار بودن برای نظام مقدس اسلامی افتخار می کنم، لذا شاهد هستیم که از آغاز جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و هر جایی که نیاز به کمک بوده ؛سپاه حضور داشته است.

حجت الاسلام رضایی، سپاه پاسداران را یاری رسان و مدافع مردم مظلوم ساسر جهان دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه ۸ سال دفاع مقدس پیشگامان ما و پیش قراولان ما سپاه پاسداران بودند و در منطقه خاورمیانه هر جا که فریاد استکبارستیزی باشد، در برابر ظلم طلبی دشمنان می ایستد.

وی ادامه داد: امروز در عرصه بین الملل هر جایی که مکتب اسلام مورد تهدید قرار می گیرد؛ قدرتی که برابر تهدیدها می ایستد و تهدیدها را تبدیل به فرصت می کند و آن هایی که نظام ما و آرمان های انقلاب ما را مورد هدف قرار می دهند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همه دسیسه های شوم دشمنان را دفع می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز اگر سپاه مورد حمله و هجمه آمریکا قرار می گیرد، بخاطر این است که کارایی دارد و یک نیروی بسیار کارآمد و ارزشمند برای دفاع از کشور است.

حجت الاسلام رضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر نقشه های شوم دشمنان دانست و تاکید کرد: آمریکا خوب می داند تا روزی که سپاه پاسداران در این مملکت است هیچ غلطی نخواهد توانست کرد و قطعا ذره ای به اهداف خودش دست نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه دشمنان طی ۴۰ سال انقلاب خواب های شوم بسیاری دیده اند افزود: تعبیر این خواب ها همه علیه خودشان بوده است، لذا امروز ما برای آمریکا متأسفیم، اگرچه که با این حرکت خودش درواقع اعلام کرد که سپاه چه قدرتی است و خودش را مفتضح کرد .

حجت الاسلام رضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد قدرت انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاره ای از تن ملت ایران است که هیچگاه اجازه نداده است مردم احساس ناامنی بکنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha