چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار موکب داران عراقی با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ جواد کاظم، گفت: مردم عراق قلب، جان و جسمشان با ملت ایران بوده و دینمان را به شما با جان‌ودل ادا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، قاسم جواد کاظم، مسئول موکب جابر ابن عبدالله انصاری عراق، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به اهداف سفرشان به خوزستان، گفت: وقتی ما در عراق خبر سیل خوزستان و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده را شنیدیم؛ درنگ را جایز ندانسته و وظیفه خود دانستیم که در حد توانمان پولی جمع کنیم و اقلامی ضروری برای سیل‌زدگان تهیه و با خود اهواز بیاوریم.

جوادکاظم، به ارتباط تنگاتنگ مردم ایران و عراق اشاره و تصریح کرد: مردم عراق قلب، جان و جسمشان با شما بوده و ما مدیون ملت ایران هستیم و دینمان را به شما با جان‌ودل ادا خواهیم کرد.

مسئول موکب جابر ابن عبدالله انصاری، در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران برادران و خانواده‌ی ما بوده و آسیبی که به مردم ایران وارد شود، به مردم عراق نیز وارد شده است.

وی افزود: ما در عراق مشکلات زیادی داشتیم! ولی با اتحاد، برادری و با کمک نظام جمهوری اسلامی ایران توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

جوادکاظم، گفت: ما این نیکی و کار خیر مردم ایران را فراموش نخواهیم کرد! شما همیشه در کنار ما بودید، ما نیز در کنار شما با جان‌ودل خواهیم ایستاد.

وی به بازدیدش از مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: ما با قایق به مناطق سیل‌زده خوزستان رفتیم و از نزدیک شاهد وضعیت آن‌ها شدیم! و اقلامی که با خود آورده بودیم را به سیل‌زدگان رساندیم.

مسئول موکب جابر ابن عبدالله انصاری، در پایان تصریح کرد: این کمک، مقدمه‌ای بود بر کمک‌های مردمی عراق که إن‌شاءالله استمرار خواهد داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha