جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب (س)سطح دو یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه« من سپاهی ام» را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با هدف محکومیت اظهارات سخیفانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)سطح دو منطقه آزادشهر یزد در اقدامی خودجوش حمایت خود از پاسداران سپاه و  اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر چهار دهه انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

در صبحگاه بانوان طلبه که با سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» همراه بود با قرائت بیانیه ای از اقدامات سپاه قدرددانی شد.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین دستاوردهای ملت ایران و یادگار جاودانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که در طول این چهل سال نقش تأثیر گذاری در حفظ و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی داشته است و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای «مُدظله العالی»سپاه پاسدار انقلاب است.

در ادامه این بیانیه با ابر تروریست خواندن آمریکا می افزاید: ما خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) ضمن بیان این نکته که این اقدام آمریکا نشانه آشکار ضعف دشمن است و باعث افزایش اقتدار و افزایش میزان محبوبیت سپاه خواهد شد، این اقدام را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از این نهاد مقدس اعلام می داریم.

در بخش دیگری از این بیانیه از تلاش های چند دهه سپاه از جمله در هشت سال دفاع مقدس ؛ حفاظت از مرزهای کنونی کشور؛ کمک به سیل زدگان؛ زلزله زدگان  و افزایش قدرت نظامی کشور قدردانی شده است.

بانوان طلبه این مدرسه علمیه با سپاهی خواندن خود تأکید کردند: تحت فرمان  رهبر فرزانه و حکیم خود هیچ گاه فریب دشمنان را نخواهیم خورد و در برابر همه جهانخواران و ایادی استکبار با اقتدار و عزت تا پای جان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha