شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: با درایت امام خمینی (ره) و نام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز «ارتش»، ارتش بعد از انقلاب جایگاه خود را در بین مردم تثبیت کرد و با داشتن فرماندهان ولایی و انقلابی نقش موثر و کارآمدی را در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت:با درایت امام خمینی (ره) و نام گذاری 29 فروردین به نام روز «ارتش»، ارتش بعد از انقلاب جایگاه خود را در بین مردم تثبیت کرد و با داشتن فرماندهان ولایی و انقلابی نقش موثر و کارآمدی را در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب و در دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تلاش‌های زیادی در حفظ امنیت، و ارتقای توان دفاعی در نیروهای زمینی، دریایی و هوایی انجام داده که جا دارد از تلاش‌های ارتش در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان زلزله در مناطق مختلف کشور نیز تشکر و قدردانی گردد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: متاسفانه آن‌گونه که باید تلاش و شایستگی‌های ارتش به مردم، منتقل نشده است، لذا لازم است فرماندهان ارتش در انعکاس درست و به موقع فعالیت‌هایشان تلاش بیشتری انجام دهند تا مردم در جریان این تلاش‌ها قرار بگیرند.

وی، اتحاد و انسجام در بین نیروهای مسلح را قابل ستاش خواند و تاکید کرد: به لطف خدای متعال و مدیریت عالمانه رهبر انقلاب رابطه برادری و اخوت و اتحاد انسجام در بین نیروهای مسلح وجود دارد که باید شکر این نعمت را به جا آورد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد: لباس ارتش نماد خدمت، تلاش و جهاد است و خدای متعال به هر کسی توفیق پوشیدن این لباس را نخواهد داد و نیروهای مسلح باید قدردان این توفیق الهی باشند.

در ابتدای این دیدار، امیر حاجی لو فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حمایت های مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و مقام‌معظم رهبری، گفت: بارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز آماده‌تر و کارآمدتر به دنبال رفع موانع پیشرفت و افزایش توان دفاعی است.

وی با اشاره به اقدام اخیر دولت آمریکا، بیان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کنار همدیگر با قوت و قدرت حضور دارند و اجازه هیچ گونه تعرض و آسیب در هیچ زمینه‌ای را به دشمن نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha