پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 جلسه ستاد حوزوی مدیریت بحران خوزستان

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در استان خوزستان با اعضای ستاد حوزوی مدیریت بحران این استان دیدار کرد و در جریان مشکلات سیل‌زدگان در خوزستان قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی با حضور در استان خوزستان، با اعضای ستاد مدیریت بحران شورای هماهنگی نهادهای حوزوی این استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه در این جلسه از تشکیل این ستاد قدردانی کرد و گفت: ان شاءالله این همدلی‌ها روز به روز افزایش یابد و روحانیت وظایف و رسالتش را مخصوصاً در این مواقع حساس بیشتر از گذشته انجام دهد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علینژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و گفت: روحانیان در این بحران سنگ تمام گذاشتند و حضوری جهادی داشتند.

وی بیان کرد: دشمنان با شبهه افکنی میان مردم تلاش داشتند شکافی میان روحانیت و جوانان ایجاد کنند ولی طلاب و روحانیان با حضور جهادی خود در میان سیل‌زدگان پاسخ این شبهات را دادند و ارتباط خوبی میان مردم این منطقه و روحانیت برقرار شده است.

لازم به ذکر است، درخواست ملاقات حضوری طلاب جهادگری که در بحران سیل در حال خدمت به سیل‌زدگان هستند با مقام معظم رهبری یکی از درخواست‌های حجت‌الاسلام و المسلمین علینژاد در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha