جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه تبلیغی جهادی سفیران تالش

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه سفیران هدایت تالش گفت: تعدادی از طلاب و مبلغین مدرسه علی بن ابی طالب(ع) تالش در قالب گروه جهادی - تبلیغی شهید عباس دانشگر، برای خدمت رسانی، به مناطق سیل زده استان لرستان عازم شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، گروه تبلیغی جهادی شهید عباس دانشگر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب علیه السلام سفیران هدایت تالش برای خدمت رسانی، به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شد.

حجت الاسلام علی محمد مظفری، معاون تبلیغ مدرسه علمیه سفیران هدایت تالش در این رابطه به خبرنگار «حوزه»، گفت: 15 نفر از  طلاب و مبلغین مدرسه علمیه علی بن ابی طالب علیه السلام سفیران هدایت تالش در قالب گروه جهادی تبلیغی شهید عباس دانشگر، جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان عازم شدند و به مدت یک هفته در بخش معمولان مستقر می باشند.

وی با اشاره به اهمّ ماموریت های این تیم اعزامی، تصریح کرد: خدمت رسانی در حوزه عمرانی از قبیل تخلیه آب منازل، بازسازی و مرمت اماکن و خانه های آسیب دیده و توزیع کمک های مردمی میان سیل زدگان بخشی از فعالیت های این گروه جهادی می باشد.

حجت الاسلام مظفری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت حوزوی گروه و تشکیل شدن آن از مبلغّین، بخش دیگر فعالیت های این گروه در مناطق سیل زده به امور تبلیغی در قالب های چهره به چهره، برگزاری نماز جماعت، کلاسداری کودک و نوجوان، مشاوره دینی، پاسخ به سؤالات شرعی و... اختصاص دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha