جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست جت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی در جلسه مدیریت ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، با اشاره به ارسال چندین محموله به سیل‌زدگان از سوی مراکز خدمات استان‌ها، گفت: مراکز خدمات استانی در سراسر کشور ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی تشکیل داده‌ و تاکنون چندین محموله از چند استان مختلف به خوزستان ارسال و کمک‌های نقدی نیز با تشکیل ستادی، ویژه سیل‌زدگان هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی، در جلسه مدیریت ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان، ضمن قدردانی از تشکیل ستاد مدیریت بحران حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: گفت: إن‌شاءالله این همدلی‌ها روز به روز افزایش یابد و روحانیت وظایف و رسالتش را مخصوصاً در این مواقع حساس بیشتر از گذشته انجام دهد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) بیان کرد: باید در این ایام از خداوند و حضرت ولی‌عصر(عج) استمداد طلبیم که برای رفع این مشکلات از ما دستگیری کنند؛ چراکه برخی از این بحران‌ها خارج از توان انسان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی تصریح کرد: مرکز خدمات در بحران‌هایی همچون زلزله و سیل با اعلام شماره حسابی از طلاب تقاضای کمک‌رسانی می‌کند و با توجه به در مضیقه بودن و مشکلات معیشتی که دارند کمک‌های بسیار خوبی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مراکز خدمات استانی در سراسر کشور ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی تشکیل داده‌اند و تاکنون چندین محموله از چند استان مختلف به خوزستان ارسال شده و کمک‌های نقدی نیز با تشکیل ستادی، ویژه سیل‌زدگان هزینه خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: روایات بسیاری درباره کمک به هم نوع داریم و ما روحانیان باید قبل از همه خودمان به این روایات عمل کنیم، الحمدالله طلبه‌ها به‌خوبی احساس مسئولیت کردند و این روحیه تعهد به آموزه‌های دین بسیاری ارزش دارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha