جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه

حوزه/ قائم مقام کمیته امداد استان یزد از برگزاری «جشن رمضان» با مشارکت مردم، خیّران، صاحبان صنایع و نیکوکاران در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدحسین باقریان، در جلسه ستاد راهبردی جشن رمضان اظهار کرد: امسال جشن رمضان به‌صورت گسترده با مشارکت و همکاری کمیته امداد، صداوسیما و نیکوکاران یزدی در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش حضور خیّران در این جشن و پخش از شبکه استانی افزود: به منظور جذب کمک های مردمی و خیّری برای رفع مشکلات نیازمندان از صاحبان صنایع، کارخانه و مسؤولان و خیّران در این جشن دعوت می شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد از برپایی پایگاه های اطلاع رسانی از نیمه رمضان تا عید سعید فطر در همه شهرستان ها خبر داد و گفت: اطلاعات مورد نیاز برای نحوه کمک رسانی در این پایگاه ها ارائه می شود.

وی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد را ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از نیمه رمضان، اجرای پویش مردمی با هدف تهیه بسته های غذایی برای محرومان با توزیع 50 هزار کیسه «همیان مولا» اهدایی مردم در محلات مختلف برشمرد.

وی اظهار امیدواری کرد: همه ظرفیت مراکز نیکوکاری، ادارات اوقاف و امور خیریه، کانون های مساجد، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراهای زکات روستاها و دهیاری ها برای کمک به محرومان در ماه مبارک رمضان پای کار بیایند.

انتهای پیام/90030

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha