پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 488794
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
جلسه مدیر حوزه علمیه گیلان با پلیس راهور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان با سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان، با هدف استفاده از ظرفیت‌های همکاری های مشترک در ارتقای فرهنگ رعایت قوانین رانندگی در جامعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری مدیر حوزه علمیه گیلان و سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان با هدف استفاده از ظرفیت‌های مشترک در ارتقای فرهنگ رعایت قوانین رانندگی در جامعه، دیدار و گفت‌وگو کردند.
 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در این جلسه که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد ضمن تشریح اهمّ فعالیت های تبلیغی و علمی حوزه علمیه گیلان اظهار کرد: حوزه علمیه استان با داشتن بیش از ۱۰۰۰ طلبه و ۳۰۰ مبلغ در فضاهای گونوگون، از ظرفیت ویژه ای برای ارائه مفاهیم و آموزش های فرهنگی از جمله در حیطه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه گیلان ادامه داد: با توجه به حضور طلاب و روحانیون مدارس علمیه گیلان در میان بخش های مختلف جامعه و ارتباط گسترده با جوانان و نوجوانان، قطعا می توانند در ارائه و ارتقای آموزش های مورد نظر یاری گر مجموعه های مختلف از جمله پلیس راهور باشند.

در ادامه جلسه، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در پیشرفت حوزه های مختلف جامعه تصریح کرد: متاسفانه جامعه ما در زمینه ترافیک دچار مشکلات زیرساختی است که  آسیب های گوناگون را در پی دارد.

وی افزود: قطعا با رویکرد آموزش محور و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه می توان حجم مشکلات و معضلات موجود را کاهش و کمک بسیاری به بهبود وضعیت ترافیکی شهرها نمود.

رئیس پلیس راهور گیلان در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیت در راستای موضوع فرهنگ سازی خاطرنشان کرد: الحمدلله حوزه علمیه گیلان از پتانسیل خوبی برای کمک به پلیس راهور در امر ارتقای فرهنگ ترافیکی و سایر مسائل دارد که ما امیدوار و مشتاق به استفاده از این ظرفیت عالی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha