شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد از اعزام طلاب جهادی این مدرسه علمیه به مناطق سیل زده آق قلا خبر داد.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از اعزام طلاب جهادی این مدرسه علمیه به مناطق سیل زده آق قلا خبر داد.

وی با بیان این که این طلاب در قالب یک گروه جهادی به مناطق سیل زده شهرستان آق قلا اعزام شدند، افزود: کمک رسانی و ارائه خدمات به مردم سیل زده این شهرستان از جمله مهم ترین برنامه های طلاب اعزامی است.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی با اشاره به این که این طلاب به صورت خودجوش و جهادی به این شهرستان سیل زده اعزام شدند، خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور این طلاب در کنار مردم سیل زده موجب تسریع در روند امداد رسانی و خدمات دهی به آنها خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با بیان این که طلاب در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در کمک رسانی به مردم سیل زده سراسر کشور در این مناطق حضور پیدا کردند، بیان داشت: حضور طلاب جوان با لباس مقدس روحانیت جلوه دیگری در خدمات رسانی به مردم سیل زده این مناطق خلق کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیل اخیر بار دیگر پیوند عمیق میان مردم و روحانیت را به اثبات رساند، تصریح کرد: مردم نیز از این حضور پررنگ روحانیت و گروه های تبلیغی جهادی در مناطق سیل زده بسیار استقبال کردند.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی با بیان این که هر یک از مدارس علمیه مازندران به تناسب شرایط خود به اعزام طلاب جهادی به این مناطق اقدام کردند، افزود: خوشبختانه این حضور آثار و برکات بسیاری در روند امداد رسانی به مردم سیل زده داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با اشاره به این که حضور چند روزه طلاب جهادی این مدرسه در کنار مردم سیل زده و ارئه خدمات امدادی به آنها به طور حتم در تقویت پیوند میان مردم و روحانیت اثرگذار خواهد بود، بیان داشت: این حضور بسیاری از توطئه های دشمنان علیه روحانیت و حوزه های علمیه را نیز خنثی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha