چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به نزدیکی فصل گرما تصریح کرد: در صحبت با مقام معظم رهبری هم عرض کردم، نگرانی عمده ما از گرمایش هوا است، که به طور طبیعی از مدتی دیگر در استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر، ضمن خیر مقدم به اعضای دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، که در استان حضور پیدا کرده و به مناطق آسیب دیده سرکشی کرده‌اند، گفت: لازم میدانم از عزیزان هلال‌احمر، چه در سطح استان و چه در سطح کشور، قدردانی کنم؛ چراکه رکن اصلی امدادرسانی، ایجاد کمپ‌ها و تأمین مایحتاج مردم آسیب دیده، بر عهده هلال‌احمر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، برای هماهنگی و تسریع در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی، صورت گرفته و بحمدالله با کمک هلال‌احمر، سپاه، ارتش و طلاب اقدامات خوبی در راستای امدادرسانی به مردم استان، صورت پذیرفته است.

وی در ادامه به حضور طلاب و روحانیون در عرصه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: با تعطیلی مدارس علمیه، ۱۰ هزار طلبه خواهر و برادر، با تمام توان در صحنه حضور دارند و مشغول خدمت و کمک‌رسانی هستند.

آیت‌الله موسوی جزایری، همچنین بیان کرد: حوزه‌های علمیه، مؤسسات خیریه و مساجد سراسر کشور که هرکدام به پایگاهی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی بدل شده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ملت ایران، خوزستان را تنها نگذاشتند و کمک‌های کریمانه خود را به این ستاد که در اهواز تشکیل شده ارسال می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی فصل گرما تصریح کرد: در صحبت با مقام معظم رهبری هم عرض کردم، نگرانی عمده ما از گرمایش هوا است، که به طور طبیعی از مدتی دیگر در استان آغاز خواهد شد؛ البته در همین رابطه برنامه‌ریزی شد تا بسیاری از سوله‌ها و سالن‌های سرپوشیده، با وسایل خنک‌کننده و تهویه‌ی مناسب، آماده شوند و بتوان گرمای پیش رو را پشت سر گذاشت.

وی در پایان تأکید کرد: در این زمینه انتظار داریم، هلال‌احمر همچون گذشته، همکاری‌های لازم را انجام دهد‌.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha