جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ق

حوزه/ با حضور مدیر، اساتید حوزه، روحانیون، فرماندار و مسئولین شهرستان آران و بیدگل از سرکار خانم زینب امین پور رتبه نخست بین المللی قرآن دانش آموزی، درآستان مقدس هلال ابن علی (ع) استقبال به عمل آمد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، مهدی حافظیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل، ظهر امروز در این مراسم، کسب رتبه نخست سرکار خانم زینب امین  پور در سی و ششمین مسابقات بین المللی حفظ و قرآئت قرآن کریم دانش آموزی را موجب افتخار جامعه قرآنی دانست و اظهارداشت: زحمات خانواده  این بانوی نخبه قرآنی کشور که از قشر روحانیت می باشد باعث شد تا رتبه برتر کشوری را در مسابقات بین المللی قرآن کسب کند.

وی،  با بیان اینکه سازمان اوقاف و امورخیریه از خانم زینب امین پور به عنوان نخبه، مربی و ناظر قرآنی در مسابقات دعوت می کند، به فعالیت های چشمگیر قرآنی سازمان اوقاف اشاره کرد و افزود: فعالیت های این سازمان علاوه برحفظ و قرآئت قرآن، در زمینه های اذان و دعاخوانی نیز توسعه پیدا کرده است.

گفتنی است، خانم زینب امین پور، فرزند یکی از اساتید حوزه علمیه آران و بیدگل علاوه بر کسب مقام نخست مسابقات بین المللی قرآن، در رشته تحصیلی نیز از دانش آموزان ممتاز این شهرستان به شمار می رود.

شهرستان آران و بیدگل با بیش ازیکصد مرکز و موسسه قرآنی، 12 مدرسه فعال قرآنی و بیش از600 حافظ  کل قرآن، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha