سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 امدادرسانی طلاب به سیل زدگان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، از جمع‌آوری کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب برای سیل‌زدگان خبر داد و گفت: از آیت‌الله موسوی جزایری می‌خواهم به‌پاس تشکر و خداقوت گفتن به طلاب و روحانیونی که در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند، دیداری را با رهبر معظم انقلاب ترتیب دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، با اشاره به آیه شریفه 216 سوره بقره، اظهارداشت: این سیل اگرچه تلخی و سختی‌هایی داشت ولی در درونش خیرات و برکات زیادی از جمله وحدت روز افزون مردم به همراه داشت.

وی با اشاره به امدادرسانی گسترده طلاب و روحانیون سراسر کشور به سیل‌زدگان، گفت: یکی از اقداماتی که مرکز خدمات حوزه علمیه در هنگام حوادث تلخ انجام می‌دهد، استمداد طلبیدن از طلاب است.

تا کنون ۸۰۰ میلیون تومان از طلاب جمع‌آوری شده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، با بیان اینکه تا کنون ۸۰۰ میلیون تومان از طلاب جمع‌آوری شده، تصریح کرد: طلاب و روحانیون با اینکه در شرایط اقتصادی و معیشتی سختی قرار دارند، اما تا کنون 800 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، به نقش محوری آیت‌الله موسوی جزایری، در تربیت طلاب و گسترش مدارس علمیه در خوزستان، اشاره کرد و گفت: بدون مبالغه با همت آیت‌الله موسوی جزایری حوزه‌ها و مدارس علمیه در خوزستان به‌ویژه در کلان‌شهر اهواز، منشأ برکات زیادی شده‌اند اگر این طلاب در میدان جهاد و نبرد با سیلاب نبودند، امروز ما دستمان خالی بود.

نقش محوری آیت الله موسوی جزایری در سیل کمک‌های مردمی به سوی سیل زدگان

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، خطاب به آیت الله موسوی جزایری، بیان کرد: خدمات و تلاش های شما و نقش محوری حضرتعالی در این استان بسیار زیاد است؛ إن شاءالله خداوند به شما طول عمر، سلامتی و برکت دهد و توفیقات شما را روز به روز مضاعف کند.

وی ادامه داد و گفت: یکی از برکات وجودی شما، همین ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان است که توسط طلاب و روحانیت خود استان اداره می شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه، افزود: بدون مبالغه می گویم با همت حضرتعالی امروز حوزه ها و مدارس علمیه در خوزستان به ویژه در اهواز منشاء برکات زیادی شده است که اگر طلاب خوب تربیت نشده بودند امروز دست ما خالی بود.

وی گفت: شما در صدر کسانی هستید که شاگردان بسیار خوبی تربیت کرده اید! شما خدمات بزرگی به اسلام و انقلاب داشته‌اید و من از شما بسیار سپاسگزارم.

طلاب پناهگاه امن مردم هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، با بیان اینکه طلاب از نگاه مردم همچون یک پناهگاه امن هستند، به توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ایجاد اختلاف بین روحانیت و مردم به کار بسته تا مردم را از روحانیت دور کند، اما امروز روحانیت بیشتر از همیشه در دل آحاد جامعه جای گرفته است و مردم به چشم خود دیدند که طلاب چگونه به کمک آن‌ها آمدند.

درخواست دیدار طلاب جهادگر با رهبر معظم انقلاب

وی در پایان از آیت‌الله موسوی جزایری، درخواست کرد: به‌پاس تشکر و خداقوت گفتن به طلاب و روحانیونی که در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند، دیداری را با رهبر معظم انقلاب ترتیب دهید و از شما می‌خواهم که پیگیر این مسئله باشید؛ چراکه این دیدار برای طلاب بسیار دلگرم‌کننده خواهد بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha