شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 488816
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
آیت الله حسینی بوشهری وارد پلدختر شد

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با حضور در پلدختر از شرایط سیل زدگان بازدید و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عصر امروز سه شنبه 27 فروردین در ادامه برنامه های حضور در استان لرستان، با استقبال مسئولان ستاد مردمی بازسازی پلدختر، وارد این شهرستان سیل زده شد.

وی در بدو ورود به پلدختر، در گفتگو با مسئولان ستاد مردمی بازسازی این شهرستان، در جریان آخرین وضعیت منطقه و روند امداد رسانی به مردم سیل زده قرار گرفت.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور همچنین از نزدیک با مردم سیل زده پلدختر دیدار و گفتگو کرد و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه با تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی، بر ضرورت تسریع در حل مشکلات سیل زدگان تاکید کرد.

آیت الله حسینی بوشهری پیش از حضور در پلدختر، از روستاهای سیل زده شهرستان دوره چگنی استان لرستان نیز بازدید کرد و پس از آن وارد خرّم آباد شد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور همچنین در جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و مسئولان نهادی حوزوی استان شرکت کرد و به بررسی روند امداد رسانی به سیل زدگان و فعالیت های نهادهای حوزوی پرداخت.

حجج اسلام والمسلمین احمد فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه، ولیزاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و سرهنگ بیطرفان جانشین سپاه استان قم، آیت الله حسینی بوشهری را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha