پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید وحید موسویان، مدیر مرکز امور استان های آستان قدس رضوی

حوزه/ وحید موسویان گفت: در حال بررسی و برآورد داده های میدانی و هماهنگی با سایر دستگاه ها هستیم تا با توجه به ظرفیت های آستان قدس، اقدامات بلندمدت خود را در زمینه خدمت رسانی به سیل زدگان انجام دهیم.

سید وحید موسویان، مدیر مرکز امور استان های آستان قدس رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: در جریان سیل، آستان قدس رضوی، دفاتر استانی خود را فعال و از همه توان و ظرفیت خود جهت ارائه خدمات به سیل زدگان استفاده می کند.

مدیر مرکز امور استان های آستان قدس رضوی با بیان اینکه بنیاد کرامت رضوی در خوزستان، گلستان و لرستان مستقر شده است، اظهار داشت: با توجه به گستره سیل، رسیدگی به مایحتاج ضروری سیل زده ها از قبیل راه اندازی نانوانی های سیار، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین شبکه خادمیاران رضوی نیز بنا به تخصص در جمع آوری و اهدای کمک های مردمی، حوزه بهداشت و درمان حضور دارند.

موسویان با اشاره به اینکه بخشی از امکانات لجستیکی آستان به خوزستان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: واحد بهداشت و سلامت آستان در زمینه اعزام پزشکان و ویزیت بیماران و واحدهای فنی و عمرانی وارد میدان شده و علاوه بر آن نیز بستههای بهداشتی و درمانی نیز از سوی آستان قدس رضوی تهیه و توزیع گردیده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ رأس دام از نذورات آستان قدس رضوی برای ذبح در اختیار سیل زدگان قرار گرفته است، افزود: تولیت آستان قدس دستور بسیج همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به سیل زدگان را داده و در عین حال برآورد میدانی از نیازها و اولویت های خوزستان و همچنین امکانات آستان را خواستار شده است.

موسویان همچنیت گفت: سازمان فرهنگی آستان، برنامه میان مدتی را در زمینه تهیه و توزیع محصولات فرهنگی در کمپ ها به همت مبلغان خادم یار مدنظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بلندمدت ما ناظر بر ساخت و ساز و تأمین لوازم منزل است، بیان داشت: در حال بررسی و برآورد داده های میدانی و هماهنگی با سایر دستگاه ها هستیم تا با توجه به ظرفیت های آستان قدس، اقدامات بلندمدت خود را در زمینه خدمت رسانی به سیل زدگان انجام دهیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha