جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید ارشاد

حوزه/ حجت الاسلام ارشاد گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران به عنوان مسئول ساماندهی و اعزام طلاب و گروه های تبلیغی به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان تعیین شد.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: با عنایت به این که استان تهران به عنوان معین استان خوزستان معرفی شده است و با توجه به راه اندازی پایگاه پشتیبانی حوزه علمیه تهران در شهر اهواز، معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران به عنوان مسئول ساماندهی و اعزام طلاب و گروه های تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان تعیین شد.

وی افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بر این شد تا مدارس علمیه تهران بعد از ثبت نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل زده، لیست گروه های اعزامی خود را جهت برنامه ریزی اعزام نیروها در اختیار معاونت تبلیغ حوزه تهران قرار دهند تا بعد از هماهنگی های لازم با پایگاه پشتیبانی حوزه تهران در اهواز به صورت هفتگی به مناطق سیل زده اعزام شوند.

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران در پایان با اشاره به ضرورت حضور مبلغان و گروه های تبلیغی در مناطق سیل زده، گفت: در راستای خدمات رسانی امدادی و فرهنگی به مردم سیل زده استان های خوزستان و لرستان روز پنجشنبه هفته جاری بیش از 80 نفر از طلاب مدرسه علمیه بقیه الله(عج) و جمعی از مبلغان مدارس امین تهران به مناطق سیل زده اعزام خواهد شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha