پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فقیهی امین

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس از اعزام طلاب مدارسه علمیه سطح استان فارس به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۲۵۰ نفر از طلاب به مناطق سیل زده برای کمک به هموطنان اعزام شده اند.

حجت الاسلام محمد فقیهی امین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به اعزام طلاب به مناطق سیل زده، اظهار داشت: روحانیون از روز های نخست این حادثه دلخراش در کنار هموطنان عزیز سیل زده بود و تا زمان عادی شدن این بحران همچنان در کنار مردم عزیز خواهند ماند.

وی با بیان اینکه در روز های اخیر علاوه بر گروه های جهادی طلاب و روحانیون، طلبه های بسیاری از سطح استان به مناطق سیل زده اعزام شده اند، افزود: تاکنون علاوه برگروه های جهادی طلاب و روحانیون، حدود 250 نفر از طلاب نیز به این مناطق اعزام شده اند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: در روز های اخیر نیز یک گروه 41 و 22 نفره به همراه 2 وانت از کمک های مردمی از مدرسه علمیه صالحیه کازرون به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: در ادامه کمک رسانی ها و اعزام طلاب نیز در سفری مدیر و جمعی از طلاب مدرسه علمییه صفا شهر و همچنین طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان آباده نیز به مناطق سیل زده لرستان در قالب گروه جهادی اعزام شدند.                                       

حجت الاسلام فقیهی امین با بیان اینکه امیدواریم دیگر شاهد این چنین صحنه هایی در کشور نباشیم، تاکید کرد: طلاب و روحانیون در کنار دیگر نهاد ها مانند سپاه پاسدارن، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی تا حد توان یاری رسان مردم سیل زده خواهند ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha