سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 حجت الاسلام محسنی

حوزه/ حجت الاسلام محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران گفت: آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب این مدرسه با حضور آیت الله مصباح یزدی، عصر روز نیمه شعبان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عادل محسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: یکی از سنت‌هایی که در طول سالیان در مدرسه مبارکه امام خمینی (ره) تهران، از ابتدای تأسیس این حوزه در عید سعید مبعث برقرار بوده و با حضور علمای بزرگی مانند مرحوم آیت الله خوشوقت(ره) انجام می‌شده است، مراسم عمامه گذاری طلاب بوده که طلاب عزیز در این مراسم مفتخر به پوشیدن لباس جان فشانی برای دین و خدمت به بندگان الهی می‌شوند.

وی گفت: امسال با توجه به اینکه عید مبعث در تعطیلات نوروز قرار گرفت، تصمیم شورای مدرسه بر این شد که مراسم عمامه گذاری در میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی(عج) برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در پایان با بیان این که در این مراسم 25 نفر از طلاب مدرسه‌ توفیق تلبس به لباس مقدس روحانیت را خواهند داشت، گفت: این برنامه عصر روز نیمه شعبان مصادف با اول اردیبهشت سال 1398 و از ساعت 16:30 تا ساعت 19:30 با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان خواهر و برادر آزاد است. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha