پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، با بیان اینکه خوزستان خط مقدم ایران است، گفت: امکانات بوشهر در اختیار خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در بوشهر، در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، اظهارداشت: خوزستان خط مقدم ایران بوده و ما مردم بوشهر، خودمان را یک خوزستانی می‌دانیم؛ به همین دلیل کوچک‌ترین لطمه به خوزستان، لطمه‌ای بزرگ برای ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، تأکید کرد: وی با اشاره به کمک‌های کم‌نظیر مردم به مناطق سیل‌زده بیان کرد: الحمدالله همان‌طور که خوزستان در جنگ سربلند باقی ماند، امروز نیز سربلند خواهد بود و با یاری خالصانه مردمی، با وقوع حادثه سیل و پس از دفاع مقدس، حماسه دیگری در خوزستان آفریده شد که شایسته است از آن با عنوان همیاری مقدس یادکرد.

وی، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در بازسازی و جبران خسارات وارده از سیل به استان خوزستان، گفت: بنده قلبا به آیت‌الله جزایری و مردم خوزستان ارادت داشته و ما با تمام توان، در خدمت شما هستیم و استان بوشهر نیز با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است.

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر، خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری، اظهارداشت: بنده با افتخار در خدمت شما و مردم خوزستان هستم و با وجود اینکه استان بوشهر در مرحله هشدار بود، لازم دیدم به استان خوزستان سفری داشته باشم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، گفت: من به آیت‌الله جزایری، ارادت خاصی دارم؛ لذا ما تابع فرامین حضرت‌عالی هستیم و هرآنچه توان داشته باشیم، برای خوزستان عزیز دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha