سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی بر ضرورت شناخت عمیق و دقیق جامعه به ویژه نسل جوان نسبت به معارف مهدوی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، بر ضرورت بهره گیری نسل جوان از سیره اهل بیت(ع) در مسیر زندگی تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که اهل بیت(ع) راه صحیح زندگی کردن را به امت خود نشان دادند، افزود: به طور حتم حرکت در مسیری که اهل بیت(ع) تعیین کرده اند، به سعادت و رستگاری حقیقی ختم خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که فاصله گرفتن از مسیر اهل بیت(ع) خسارت های بسیاری در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی برای برون رفت از مشکلات موجود راهی جز حرکت در مسیر اهل بیت(ع) ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر با الگو قرار دادن سیره اهل بیت(ع) در منطقه و جهان عزتمندانه حضور دارد، بیان داشت: این عزت و اقتدار موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان ملت ایران شده و تلاش می کنند با فشار و توطئه های مختلف از این عزت و عظمت بکاهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ارزش های الهی و معنوی باید در تمام سطوح جامعه اسلامی نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تقویت ارزش های الهی و معنوی در جامعه بهترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب است.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) بر ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان این که فرهنگ مهدویت بهترین راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: باید نهادهای دینی و فرهنگی بیش از پیش در گسترش ارزش های مهدوی در جامعه اسلامی اهتمام داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تلاش ها در عرصه ترویج مهدویت باید بیشتر شود، تصریح کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان علیه دین و ارزش های مهدوی، نگاه متولیان این عرصه به تبلیغ و گسترش گفتمان مهدویت در جامعه اسلامی باید تقویت شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه امروز شناخت نسل جوان نسبت به این فرهنگ اصیل و غنی کامل و عمیق نیست، بیان داشت: شناخت جامعه به ویژه نسل جوان نسبت به معارف مهدوی باید عمیق و دقیق باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز جریان های انحرافی تلاش می کنند در این فرهنگ اصیل و غنی شبهه ایجاد کنند، افزود: متخصصان حوزه دینی باید با پاسخگویی مناسب، شبهات مطرح در این خصوص را رفع کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha