جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، روحانیون و طلاب را پیشتاز در عرصه امدادرسانی و یاری رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: جمع آوری کمک های مردمی، تشکیل گروه های جهادی و اعزام به مناطق سیل زده مواردی است که می توان در جهت کمک به سیل زدگان از سوی حوزه علمیه استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، چهارمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان در سال تحصیلی جاری، صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه مدیر و معاونین حوزه علمیه استان به همراه مدیران مدارس به بررسی ساعات برگزاری کلاس­ ها و تعیین زمان پایان دروس مدارس پرداختند.

همچنین نحوه کمک رسانی حوزه و گروه­های جهادی حوزوی به سیل زدگان یکی از موضوعات مهم این جلسه بود که توسط اعضای حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام رضا خدری در این جلسه با تاکید بر جمع آوری کمک در مدارس ابراز داشت: با توجه به خسارت های وارده شده به بسیاری از مناطق سیل زده استان خوزستان لازم است با برنامه ریزی منسجم نسبت به یاری رسانی به مردم این استان اقدام شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر روحانیون و طلاب را پیشتاز در عرصه امدادرسانی و یاری رسانی به مردم عنوان کرد و ابراز داشت: جمع آوری کمک های مردمی، تشکیل گروه های جهادی و اعزام به مناطق سیل زده مواردی است که می توان در جهت کمک به سیل زدگان از سوی حوزه علمیه استان صورت گیرد.

حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده نیز در این جلسه از آمادگی بسیج طلاب استان برای اعزام روحانیون و طلاب به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: هماهنگی هایی را با سپاه استان و نیز نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفته تا روحانیون و طلاب مدارس به مناطق سیل زده اعزام شوند.

مسئول بسیج طلاب استان بوشهر افزود: طلاب از اعزام انفرادی به مناطق سیل زده خودداری کنند و چنانچه تمایل داشته باشند بایستی در قالب گروه های جهادی و به صورت منسجم این کار صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران مدارس به ارائه نظرات خود پیرامون مباحث جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha