پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جوانان

حوزه/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اجرای بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت هفته جوان در قم یاد کرد و گفت: به لطف تلاش‌های انجام شده شاهد توفیق‌های بسیاری در حوزه جوانان بوده‌ایم به عنوان نمونه از سال ۹۲ تاکنون از ۱۲ سازمان مردم نهاد به ۴۲ نهاد رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، رسول منعم پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام‌جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه در هفته جوان سال جاری برای جوانان قمی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تقویت روحیه شادابی و نشاط بیش از پیش برای قشر جوان دنبال می‌شود و امیدواریم با مشارکت مجموعه‌های مرتبط با جوانان و حمایت‌های علما و مسئولان بتوانیم برنامه‌های مناسبی را در راستای رشد و پویایی جوانان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: به لطف تلاش‌های انجام شده شاهد توفیق‌های بسیاری در حوزه جوانان بوده‌ایم به عنوان نمونه از سال ۹۲ تاکنون از ۱۲ سازمان مردم نهاد به ۴۲ نهاد رسیده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تشکیل ۳۰ نشست ویژه ستاد جوانان استان قم در سال گذشته یاد کرد و گفت: افزایش وام ازدواج از سه میلیون سه ۳۰ میلیون تومان در تسهیل ازدواج جوانان بسیار تاثیرگذار بوده که افزایش ۱۰ برابری تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج نشان‌دهنده این دستاورد است.

وی با اشاره به برگزاری جشن روز جوان در شهر مقدس قم مطرح کرد: در این جشن افزایش شادی و نشاط جوانان قمی را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

منعم از شرکت بیش از ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم یاد کرد و گفت: این اداره‌کل به فعالیت‌های فرهنگی نگاهی ویژه دارد و در این راستا نیز امسال اعتبارات ویژه‌ای را به این فعالیت‌ها اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برای کاهش آمار طلاق برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از طلاق موجب کاهش ۳۶ درصدی آمار طلاق شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha