چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شرکت آیت الله حسینی بوشهری در جلسه قرارگاه مردمی امام حسین(ع) اهواز

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: آنانی که مدعی حقوق بشرند، آسیب هایی که بر ملت ایران به علت وقوع سیل رخ داده را دیدند، اما به راحتی حساب های هلال احمر را مسدود کردند تا کمک های خیرین کشورهای عالم به سیل زدگان ایران نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، ظهر امروز با حضور در قرارگاه مردمی امام حسین(ع) اهواز، در نشستی با اعضای این قرارگاه، از آخرین وضعیت سیل زدگان استان خوزستان مطلع شد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اظهار داشت: هر جایی که دشمن بر ملت ایران به خیال خود سخت گرفت، آن روز ، روز پیشرفت و ترقی همچنین همدلی و وحدت کلمه ملت ایران است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه  ادامه داد: آنانی که مدعی حقوق بشرند، آسیب هایی که بر ملت ایران به علت وقوع سیل رخ داده را دیدند، اما به راحتی حساب های هلال احمر را مسدود کردند تا کمک های خیرین کشورهای عالم به سیل زدگان ایران نرسد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: ملت ایران سالهاست که این نینرگ ها و دورویی های دشمن را می دانند و چیز تازه ای نیست، هر جایی که دشمن بر ملت ما سخت گرفت، از آن نقطه شروع به پیشرفت و ترقی کرده ایم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه اظهار کرد: امروز ملت ایران هوشیار تر و آگاه تر از گذشته با انسجام ملی بوده و فریب دشمن را نخواهند خورد.

عضو جامعه مدرسین خطاب به مسئولان و دولتمردان گفت: سیل زدگان پس از فروکش کردن سیل و کمک موقت به آسیب دیدگان، منتظر حمایت های جدّی دولت و دولتمردان هستند؛ بحث اسکان موقت و دائم آسیب دیدگان باید به صورت جدی و اولویت دار پیگیری شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha