شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله حسینی بوشهری با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کرد

حوزه/ آیت‌الله حسینی بوشهری در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، دقایقی قبل با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، دقایقی قبل، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری، در آغاز با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: بنده حامل سلام گرم همه‌ی اعضای جامعه مدرسین و به‌ویژه رئیس جامعه مدرسین، آیت‌الله یزدی خدمت شما و مردم خوزستان هستم.

وی خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری گفت: در شرایطی که پیش‌آمده، هرچند ما شاهد اظهار همدردی خوب مردم در سراسر کشور بودیم؛ لکن سیل مشکلات خاص خودش را دارد و در کنار همه این مشکلات، امیدواریم با وجود شخصیت‌هایی مثل حضرت‌عالی، خسارات مردم جبران بشود.

نماینده جامعه مدرسین که برای بازدید از مناطق سیل‌زده به خوزستان آمده، با ابراز خشنودی از حضور جهادی طلاب در عرصه خدمت‌رسانی گفت: من در همه مناطق سیل‌زده، شاهد بودم طلبه‌ها درس و بحثشان را در مناطق مختلف کشور تعطیل کرده‌اند و برای تسکین آلام مردم، مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، پس از خیر مقدم به عضو شورای مدرسین و هیأت همراه، بیان کرد: ملت عزیز ما از اقشار مختلف، طلاب علما و اصناف از سرتاسر کشور در حال اظهار محبت و همدردی با مردم خوزستان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha