شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری، با بیان اینکه بنده حامل سلام گرم اعضای جامعه مدرسین، به‌ویژه رئیس جامعه مدرسین برای مردم خوزستان هستم، گفت: من در همه مناطق سیل‌زده، شاهد بودم طلبه‌ها درس و بحثشان را در مناطق مختلف کشور تعطیل کرده‌ و برای تسکین آلام مردم، مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: بنده حامل سلام گرم همه‌ی اعضای جامعه مدرسین و به‌ویژه رئیس جامعه مدرسین، آیت‌الله یزدی خدمت شما و مردم خوزستان هستم.

وی خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری گفت: در شرایطی که پیش‌آمده، هرچند ما شاهد اظهار همدردی خوب مردم در سراسر کشور بودیم؛ لکن سیل مشکلات خاص خودش را دارد و در کنار همه این مشکلات، امیدواریم با وجود شخصیت‌هایی مثل حضرت‌عالی، خسارات مردم جبران بشود.

آیت الله حسینی بوشهری، با ابراز خرسندی از حضور جهادی طلاب در عرصه خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، تصریح کرد: من در همه مناطق سیل‌زده، شاهد بودم طلبه‌ها درس و بحثشان را در مناطق مختلف کشور تعطیل کرده‌ و برای تسکین آلام مردم، مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ادامه داد و خطاب به آیت الله موسوی جزایری، گفت: پیش از اینکه خدمت حضرت‌عالی رسیم، به برخی از مناطق سیل‌زده رفتیم و شاهد حضور پرشور جوانانی از استان‌های مختلف کشور، من‌جمله بوشهر بودیم که نشان می‌داد خدمت‌رسانی خوبی در جریان است.

وی در پایان، تأکید کرد: ما آمده‌ایم تا از نظرات حضرت‌عالی (آیت الله موسوی جزایری) استفاده کنیم و اگر پیامی دارید به اطلاع اعضای محترم جامعه مدرسین و مراجع بزرگوار برسانیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha