جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش خانواده ها یک نقش انکار ناشدنی است، گفت: هر کاری نیاز به پشتیبانی دارد، و در پشتیبانی ها نیز خانواده نقش اول را دارا می باشد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه شهرستان خوسف اظهار کرد: حقیقت مطلب این است که 98 درصد مردم در دوازدهم فروردین ماه 58 به جمهوری اسلامی رأی دادند و خواهان اسلام بودند و اکنون نیز همین است و اگر مشکلی پیش می آید سؤالشان این است که چرا به قانون و اسلام عمل نمی کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز رهبر معظم انقلاب همان نظر امام راحل را نسبت به پاسداران انقلاب اسلامی دارند، خاطر نشان کرد: در طول این چهل سال و حتی قبل از آن مردم در قشرهای مختلف کمک رسان بوده اند و اکنون نیز در انقلاب سهم دارند، مخصوصا خانواده هایی که شوهرانشان در نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی در حال خدمت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نقش خانواده ها یک نقش انکار ناشدنی است، تصریح کرد: هر کاری نیاز به پشتیبانی دارد، و در پشتیبانی ها نیز خانواده نقش اول را دارا می باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت خانه  و روحیه دادن به شوهر بهترین پشتیبانی خانم ها محسوب می شود، گفت: روحیه ایمانی مهمترین پشتیبانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کاری که هدف دارد هیچ گاه نابود نمی شود، عنوان کرد: مومنین همواره مکمل یکدیگر هستند و در هر امری به یکدیگر کمک کرده و متکی به هم هستند.
 
انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha