شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست «نظام هنجاری کارشناسی دینی در رسانه ملی» با حضور استاد قرائتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور تبلیغ چهره به چهره را برترین راهکار برای رسیدن به نتیجه دانست و گفت: فرهنگ دینی در میان جوانان قمی باید گسترش یابد و در این راستا دستگاه‌ها باید بودجه‌های فرهنگی را برای ایجاد پیوند میان مبلغان و نوجوانان هزینه کنند.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری مهدویت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به آیه «وَ كَيْفَ تَكْفُرُونَ وَ أَنْتُمْ تُتْلى‌ عَلَيْكُمْ آياتُ اللَّهِ وَ فِيكُمْ رَسُولُهُ» اظهار کرد: آیه ۱۰۱ سوره آل‌عمران اثبات می‌کند که همیشه باید حجت خدا بر روی زمین باشد و استدلال مطلوبی برای اصل موضوع مهدویت است.

وی اضافه کرد: به گفته یکی از مراجع تقلید، اگر اصول دین و عقاید را برای نسل جوان بگوییم امام زمان(عج) بیشتر راضی است تا اینکه بخواهیم فروع دین را برای پیرمردان بگوییم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تبلیغ چهره به چهره را برترین راهکار برای رسیدن به نتیجه دانست و عنوان کرد: فرهنگ دینی در میان جوانان قمی باید گسترش یابد و در این راستا دستگاه‌ها باید بودجه‌های فرهنگی را برای ایجاد پیوند میان مبلغان و نوجوانان هزینه کنند.

وی با بیان اینکه برای تامین هزینه‌های تبلیغ دین فقط نباید به بودجه‌های دولتی نگاه داشته باشیم، مطرح کرد: روحانیون نقش اصلی را در تبلیغ بر عهده دارند و اگر با نسل نوجوان و کودکان رفیق شوند می‌توانند آموزه‌های دینی را به شیوه مطلوب ترویج دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با تاکید بر اینکه ارتباط طلاب فاضل انقلابی با نسل نو قمی به‌عنوان یک اولویت باید دنبال شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طلاب جوان در رسیدن به نتیجه بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha